lørdag den 2. januar 2016

Forresten vol. 15

  • Havde jeg en fantastisk nytårsaften! Med tre af de sjoveste mennesker, jeg kender. Dem vil jeg se noget mere i 2016. 
  • Har jeg rigtig meget lyst til at have sommertøj på. Omvendt har jeg ikke lyst til at have lungebetændelse, så jeg kører fortsat lag-på-lag. 
  • Kunne jeg godt tænke mig at gå til yoga. 
  • Er det pissedyrt at gå til yoga. 
  • Har jeg hørt urimeligt meget MØ på det sidste. Hun er alt for sej til det her land. 
  • Har jeg genopdaget Wheatus' "Teenage Dirtbag". Den var mine gymnaiseårs soundtrack, og jeg følte mig rimelig badass og anarkistisk dengang i 00'erne, når jeg hørte den, drak rom og cola og lagde eyeliner. 
  • Håber jeg, at MIKA og/eller a-ha kommer på årets Roskilde.
  • Hvinede jeg lige højlydt over, at jeg skrev "årets Roskilde".
  • Er Demi Moores krop i Striptease noget nær det pæneste bud på kvindekroppen, jeg kan komme på. 
  • Er Demi i skarp krops-konkurrence med Jessica Chastain. Jawsa. 
  • Forstår jeg ikke medova te. Hvem køber det? Det er sådan noget, man bliver tilbudt på kolde bureaukratiske kontorer i plastickrus med de der mærkelige plasticholdere udenom. 
  • Har jeg det stramt med piger, der hedder Emma, Laura og Annika. De er bare som regel helt utroligt pisseirriterende. 
  • Spiser jeg af princip ikke pølser, men fik en afsindig lyst til klam pølsemix fra klam pølsevogn. Med cocio til. 
  • Holder twister-is hundrede. 
  • Kan jeg ikke snuppe Jussi Adler-Olsen. Og ikke kun fordi han hedder Jussi, også fordi han virker som noget af det mest arrogante nogensinde. 
  • Gad jeg godt få lov til at deltage i Oscar-uddelingen. Både fordi doh - The Oscars, men også på grund af den drøm af en kjole, jeg skulle iføre mig. Oh, hvilken drøm. En Elie Saab drøm. Fordi hvis jeg nogensinde kommer med til Oscar-uddelingen (læs: det gør jeg ikke), ved jeg, at penge ligesom ikke ville være et issue. 
  • Skal vi lige snakke lidt om GIRLS? Sæson 5 kommer den 21. februar. Jeg er ualmindeligt klar. 
  • Vil jeg overveje at tage til årets folkemøde i Allinge. Pussy Riot kommer! 
  • Skal jeg for nu koncentrere mig om min eksamen. Som meget apropos omhandler feminisme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar