mandag den 11. januar 2016

Forresten vol. 16

  • Kan jeg blive decideret arrig, når jeg står i en bruser med svagt tryk.
  • Tror jeg, at Pretty Woman har gjort rigtig meget skidt for både mænd og kvinders forhold til prostitution. 
  • Er der nogen, der kan forklare mig, hvorfor løg nogle gange lugter af sved?
  • Er transskribering en sikker måde at miste livsgejst på. Blandt andet fordi man kan høre sin egen stemme. Nøj, hvor er det ubehageligt. 
  • Har jeg i forbindelse med min eksamen arbejdet relativt meget med mellemrubrikker. Og hver gang popper ordet "mellemkød" op i mit hoved. Every fucking time. 
  • Havde jeg i sidste uge fem på hinanden følgende nætter, hvor jeg konsekvent vågnede klokken tre og døsede hen igen omkring halv fem. Pissepikkelorte-eksamens-nerver. 
  • Har jeg i den forbindelse købt mit livs første app. Til den svimlende sum af 25 kroner. Har ellers haft et princip om ikke at bruge penge på sådan noget. Men det er en irsk mand, der snakker til mig, og får mig til at sove. Hele natten. Det er ganske enkelt fantastisk. Jeg er forelsket i en søvndyssende irer. 
  • Har jeg fikset mit CV/WC, så det ikke længere bare er et kedeligt word-dokument. Altså det er stadig et word-dokument, men i al ydmyghed ser det pissegodt ud. 
  • Kan jeg ikke tage seriøst, når folk får tatoveret "wanderlust". Har vi ikke allesammen rejsetrang? Ja lige præcis. Og så på tysk. 
  • Er det urimeligt, hvor dyrt makeup er. I hvert fald, hvis man er sådan en type, der ikke kan tåle parfume og ikke synes, det skal have været testet på dyr. Og det er man. 
  • Kommer O'Malley hjem fra El Salvador om 15 dage. Og du kan satanrasme tro, jeg tæller. 
  • Skal jeg se hende i Århus om 16 dage. Og du kan satanrasme tro, jeg glæder mig. 
  • Har jeg det en lille smule stramt med kollegietyper, der ikke deltager i Projekt Anti-Klamt Køkken, fordi de er eksamens-stressede og derfor tror, de er undtaget. Vi er sgu da for helvede alle sammen eksamens-stressede. 
  • Irriterer det mig, når britiske sangere synger amerikansk, For eksempel, når de synger "may" i stedet for "me". Så lad dog vær'. 
  • Er det helt utroligt svært at finde jordskokker. Nu har jeg i ni dage tænkt, at jeg skulle lave jordskokkesuppe og til det formål skal jeg - den kommunikationsstuderende - bruge jordskokker. Men de er ikke til at opstøve. Hvilket komplicerer jordskokkesuppe-projektet markant. 
  • Har jeg set Interstellar! Og har sjældent følt mig så mind-fucked. I samtlige to timer og 48 minutter. 
  • Skal jeg aflevere eksamen i morgen og ord kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at få den ud af verden. 
  • Synes jeg ikke, vi behøver at snakke om, at der så stadig er tre eksaminer tilbage. Kill me. Kill me now. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar