tirsdag den 2. februar 2016

Forresten vol. 17

  • Kan jeg virkelig godt lide at vaske gulv. Det er rart, når en handling afføder øjeblikkeligt resultat.
  • Kan jeg til gengæld ikke fordrage at skifte sengetøj. Men kan virkelig godt lide, når det er skiftet. Oh, the struggle. 
  • Forstår jeg ikke, hvordan tørret koriander kan smage så helt fint, når frisk koriander smager så totalt skrækkeligt?
  • Ved jeg godt, at jeg har sagt det før. Men fuck, jeg elsker min bopæl. Og de mennesker, jeg deler den med. 
  • Synes jeg virkelig, at skøjteløb er smukt. Det er majestætisk og elegant. På is. 
  • Troede jeg i uhyggeligt mange år, at partisanertørklæder hed pakistanertørklæder. 
  • Drømte jeg i nat, at min venindes telefon og min havde fået hinandens apps, hvorfor jeg i min drøm var helt opgivende, fordi jeg ikke magtede det store arbejde i ombytningen. 
  • Har jeg købt en ny telefon! I vågen tilstand. Jeg kan næsten ikke beskrive, hvor fantastisk det er, at telefonen reagerer øjeblikkeligt på det, jeg beder den om. 
  • Er jeg blevet forelsket i Trevor Noah. Jeg mener, come on. 
  • Er jeg jo ikke rigtigt forelsket i Trevor Noah.
  • Skal vi lige snakke om, hvor gedigent noget pis det er, at Alan Rickman er død?!
  • Er det virkelig noget pis, at Alan Rickman er død. 
  • Tror jeg helt oprigtigt, at Sørine Gotfredsen er syg inde i sit hoved. 
  • Kan det undre mig, hvor tit jeg handler ind og alligevel ikke spiser noget som helst spændende.
  • Er det amerikanske præsidentvalg latterligt spændende. Og på mange måder også bare latterligt (læs: Donald Trump). 
  • Har jeg læst "Hej far, kære Emil", som jeg fik i julegave. Den handler om Mikkel Beha Erichsens to sønners tre år lange jordomrejse til havs. Ups at læse den. Odense virker markant mindre spændende, når man kunne ligge i en hængekøje på Tonga. 
  • Er jeg begyndt at se "Narcos" på det der Netflix. Den. Er. God. 
  • Er der rigtig mange mennesker, der har spurgt mig, hvad jeg synes om Randers' meget modne, rationelle, og logisk baserede beslutning om indførsel af svinekød i daginstitutioner. Nu hvor jeg jo er fra Randers. Og jeg har det bare sådan lidt: luk røven - jeg står ikke til ansvar for byrådets latterlige prioritering. 
  • Har jeg aldrig kunnet fordrage Mette Frederiksen, og min foragt er ikke just blevet mindre efter søndagens udgave af "Vi ses hos Clement". Min kærlighed til Clement er ikke blevet mindre.
  • Gør Danmarks ry mig generelt pisse ked af det. Mest fordi det er velbegrundet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar