søndag den 28. februar 2016

Forresten vol. 18

  • Har jeg for første gang i mit liv succesfuldt pudset vinduer.
  • Skal det nævnes, at vinduespudsningen foregik på 8. sal. Og jeg døde ikke. 
  • Er jeg begyndt at meditere. Det er godt for mit hoved.
  • Er jeg begyndt at løbe igen. Det er helt sikkert også godt, men det er fandme ikke kønt.  
  • Har jeg fået ørerne op for podcasts. Det er ret fantastisk. 
  • Har den forsvunde tvilling døbt mine skriftlige produkter "hjernesnask". 
  • Sagde en anden medstuderende til mig: "jeg tror, der er rigtig sjovt inde i dit hoved, Isabella". Tjo, tja. Personligt synes jeg, det er lidt belastende i længden. 
  • Glæder jeg mig til forår. Sådan virkelig meget. Ligesom resten af nationen. Man bliver jo bare markant rarere at være i nærheden af, når d-vitaminet trænger igennem ens askegrå ydre. 
  • Er jeg alligevel pissesur over den manglende sne. Jeg har overhovedet ikke været i nærheden af en kælk denne sæson, hvilket er uacceptabelt. 
  • Blev jeg i toget lang an på af dreng på omkring 17 med togskinner og som råbte "lortemøgluder" efter DSB-kontrolløren, da hun gav ham en bøde for at køre uden billet.
  • Sagde jeg pænt nej, da ovenstående mandlige pragteksemplar bad om mit telefonnummer. 
  • Vil jeg gerne have en smækbuks. Det virker lidt som beklædningsdelens hængekøje - når man er iført sådan en, ved man sgu, at der er komplet afslapning på programmet.
  • Ved jeg ikke helt, om jeg tør gå rundt i en smækbuks. 
  • Krydser jeg rigtig meget fingre for, at jeg får penge tilbage i SKAT. Det er slet ikke så sjovt, som jeg husker det, at være fattig. 
  • Hører jeg rigtig meget dårlig popmusik i tiden. Er ikke meget for at indrømme det, for jeg kan jo ligesom ikke rigtigt bruge eksamensperioden som undskyldning længere. 
  • Kommer House of Cards tilbage iiiiiiiii morgen! 
  • Vil jeg ud at rejse! 
  • Kan jeg ikke finde ud af, hvad jeg skal bruge min påskeferie på. Hvis jeg skal ud at rejse, bliver det til Jylland. 
  • Har jeg været i biografen og se Den Danske Pige. Se. Den. Tre noter i den forbindelse: 1. Alicia Vikander har den lækreste stemme. 2. Når man laver en film med et budget på flere millioner end der er mennesker i Danmark, er det useriøs research at lade en af hovedpersonerne spejde ud over Vejle Fjord - nu med bjerge. DER ER IKKE BJERGE I DANMARK. 3. Jeg har altid elsket Gerda Wegeners billeder, men det er der ingen, der tror på. For nu har alle pludselig fået øjnene op for hende i forbindelse med denne film.  
  • Har jeg endnu ikke fået set højdepunkterne fra The Oscars. Men Alicia og Leo vandt. Jeg skal se det alligevel. 
  • Løj jeg for Amnesty-facer på gågaden i Odense. Sagde jeg var medlem. Det er jeg ikke. Fik ufortjent high-five og det føltes så godt og så forkert på samme tid. 
  • Tænker jeg på stegen og ikke buksen, når folk siger "culottes". 
  • Er jeg gået i en mild form for panik angående praktik. Giv det 3 uger - så har den vokset sig stor. 
  • Er jeg i skrivende stund på vej til Aalborg for at besøge et af mine yndlingsmennesker - kæft, det bliver godt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar