tirsdag den 29. marts 2016

Forresten vol. 20

  • Kan jeg aldrig kende forskel på de her tegn > < Hvilken af dem betyder større end, og hvilken betyder mindre? Det var også et problem i folkeskolen - forskellen er bare, at det på nuværende tidspunkt i mit liv er pisse ligemeget, at jeg ikke kan kan huske forskellen.   
  • Hvad blev der af Juanes? Ham der tengo-tengo-la-camisa-negra. Måske fandt han en sort skjorte, og så forsvandt inspirationen ligesom bare for ham. 
  • Havde jeg en aflevering for til den 23. marts. Jeg havde lavet den, men jeg glemte at uploade den. I-di-ot. 
  • Er jeg begyndt at læse min dagbog fra, da jeg var 14. Det er sjovt, bevares, fordi jeg var rigtig meget 14 år. Men jeg var fandme en sur en af slagsen. En arrig lille teenager.
  • Kom jeg til at tænke på Ally McBeal den anden dag. Den er egentlig meget god. Altså serien. Men hvorfor fanden ender hun ikke med Robert Downey Jr.? Ikke i orden.
  • Er banjoen et undervurderet musikinstrument.
  • Synes jeg det er hyggeligt, når folk staver te med h. Altså the. Men det føles forkert, hvis jeg gør det. 
  • Kører bus nr. 91 i sydgående retning til Herluf Trolles Vej her i Odense. Det er ham, der grundlagde Herlufsholm Kostskole. Hvem bestemmer, hvilke historiske figurer, der fortjener en vej opkaldt efter sig? Umiddelbart er jeg ikke enig. 
  • Så jeg i påsken en dreng, jeg har gået i børnehave med. Han hed Jonas. Det gør han nok stadigvæk. Under alle omstændigheder fik jeg et chok. Han har fuldskæg! Han ligner en voksen mand! Han ER en voksen mand. Kender I det? At mennesker fra ens fortid har man ligesom parkeret der, hvor man sidst så dem. Hvilket i Jonas' tilfælde var i KFUK børnehave, hvor han spiste sine egne bussemænd og var glad for torskerogn med mayonnaise. Så det var en ganske voldsom oplevelse sådan at se ham med skæg og brede skuldre og voksendom. 
  • Har jeg voldsomme samler-tendenser kombineret med dårlige prioriteringer, hvorfor jeg p.t. har seks flasker shampoo i mit skab, men kun tre skiver rugbrød i mit køleskab.
  • Kan jeg ikke se en krokusblomst uden at tænke på lotus krokus (hvis du ikke ved, hvad jeg snakker om, skal du et smut forbi YouTube). Jeg kan ikke tænke på lotus krokus uden at tænke på Lotus Turéll og jeg kan ikke tænke på hende uden at tænke på Onkel Danny og sådan kører min hjerne slag i slag.
  • Fik jeg nævnt, at jeg har hjernerystelse? Det skete i et voldsomt tilfælde af karma, mens jeg var ved at drille min svoger. FIY: Omend Kalø Vig Slotsruin er en gammel sag fra 1300-tallet, giver den sig ikke. 
  • Skal jeg gøre mig umage for at skrive ruin og ikke urin.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar