mandag den 11. april 2016

En ganske begivenhedsløs dag:

Jeg fik en gratis romkugle i morges, hvilket var en voldsom opgradering af min havregrød.

Jeg har siddet på min altan i bare tæer. BARE tæer. Altså jeg havde tøj på kroppen, men intet på fødderne. Her læste jeg Tove Ditlevsen, og det var skæppeskønt. Nu er jeg gået i gang med Mindy Kaling - en anden dejlig dame, omend på en helt anden måde.

Jeg har talt i telefon med min optiker og gjort mig umage for ikke at blive sur. Det lykkedes faktisk. Jeg var til synsprøve den 14. marts, hvor jeg fik at vide, at styrken på mine linser skal sættes op. Jeg kan ikke helt forstå, at jeg ikke har fået dem endnu, hvilket var årsagen til opkaldet. Damen har glemt (!) at notere det og dermed lave bestillingen. She had one job. Helt ærligt. Så jeg skal lige derhen igen på onsdag. Så fedt er det faktisk ikke at sidde og ikke kunne se forskel på C og O.

Jeg har også ringet til lægen, som gerne vil se mig og min hjernerystelse, så det får de lov til på torsdag.

Jeg har forelsket mig i en kjole fra Stine Goya. Den er dyr. Men pæn.

Jeg har været i IKEA for at købe et nyt lagen, men da jeg så kom derover, gik det op for mig, at jeg ikke har noget begreb om, hvor stor min seng er.

Jeg har skrevet kort til den gave, Sara skal have i morgen, (!) i forbindelse med, at hun skal forsvare sit speciale (!!) hvorved hun bliver antropolog (!!!).

Jeg har hørt Lukas Grahams seneste album seks gange i dag. I skrivende stund i gang med runde syv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar