torsdag den 21. april 2016

Et sted på den fynske motorvej

Jeg er på vej til Århus for at fejre hende der den fabelagtige bedste veninde, jeg er så heldig at have. Det er store rejsedag, og på forunderlig vis fortrænger jeg altid, hvor skrækkeligt det er. Motorvejen er proppet med mere eller mindre uansvarlige billister, deriblandt en lastbilchauffør der fejlagtigt tror, at han er med i GTA. Jeg har fået plads foran i bussen, hvorfor jeg p.t. har udsigt til Cocio-lastbilen, Diller-Trans og en gulvlæggerservice med det horrible navn Ytzen. Med z. Og den tætte trafik huer mig ikke. Jeg hader at køre på motorvej, er så bange for biluheld nummer to. Det bryds jeg mig alså ikke om. Men snart skal jeg drikke vin, smovse lækker mad og overrække en gave. Æsel til Shrek aka. Isabella til universet: Are we there yet? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar