lørdag den 9. april 2016

Forresten vol. 21

  • Har jeg tænkt over, hvorfor det altid er en Golf fra 1986, der har ratlås på sig og aldrig Audi A8'eren. Er det fordi, de gamle biler er nemmere at bryde ind i? Eller er det fordi, at hvis man har råd til en Audi A8 har man også råd til at købe en ny? Jeg dømmer ikke (nødvendigvis), spørger faktisk bare.
  • Har jeg lige taget en krumme knækbrød ud af mit hår og spist den. For helvede.
  • Er det som om, at John Mayer umiddelbart er pæn, men når man så virkelig kigger efter, er han faktisk en lille smule grim. Altså ikke at jeg ville sige nej. Han er jo trods alt John Mayer. 
  • Har jeg efter 4000 år fået mig en Spotify-konto. Det var fandme på tide. Især fordi det tog omkring 19 sekunder at oprette den.
  • Har jeg aldrig brugt en øjenvippebukker. 
  • Drømte jeg i nat, at jeg blev stoppet af politiet, fordi jeg kørte uden lygter. Det var dag i min drøm. 
  • Har jeg fundet ud af, at der findes en mumitroldene forlystelsespark i Finland. Øh ja tak. Tænker jeg måske skal have allieret mig med nogle børn, så jeg ikke virker alt for pædofil.
  • Har jeg set Atomic Kittens musikvideo til Whole Again. Det skulle jeg ikke have gjort. På en eller anden måde kombinerer den både det værste ved start 00'erne og popindustrien. Og så er den lidt for fængende, har alt for meget autotune og åh - bare nej. 
  • Hører jeg til gengæld ret meget John Mayer i tiden. Især Who Says, hvilket passer min sindstilstand meget fint. 
  • Er det lige gået op for mig, at det er anden gang, jeg nævner John Mayer i løbet af denne liste. Eller. Tredje. 
  • Har jeg spist så mange rugbrødstoasts den seneste uge, at det næsten er ulækkert. Jeg sagde næsten. 
  • Kan jeg slet ikke vente til, at det bliver sommer. Så skal jeg drikke sjusser på min altan, cykle beruset igennem byen, leve af jordbær og koldskål, drikke iskaffe med ekstra flødeskum, fortære skønlitteratur som var det koldskål, gå med solbriller og ikke iføre mig strømper. 
  • Synes jeg vi skal bruge ordet "underbart" noget mere. Jaja, det er svensk. Men svensk er bra.
  • Kan jeg ikke finde min passer. Og jeg havde aldrig troet, jeg skulle sige det, men jeg mangler den faktisk. 
  • Er min hårklemme knækket, og det er virkelig træls.
  • Fik jeg ikke billetter til Bruce Springsteens koncert til sommer. Hverken i Danmark, Norge, Sverige, Holland ELLER Tyskland. Og jeg græd en lille smule. Stadigvæk, faktisk. #piiiiiiiiiiik
  • Er jeg lidt trist over, at jeg ikke skal til nogen bryllupper i år. Fordi kærlighed. Men også fordi ny kjole og fri bar.
  • Gider jeg sgu egentlig ikke rigtigt være plaget af hjernerystelse mere. Det er jeg, og det er pissekedeligt! 
  • Derfor har jeg blandt andet ryddet op i mit klædeskab og fundet en paillet-blazer-drøm af den anden verden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar