søndag den 24. april 2016

Forresten vol. 22

  • Tog jeg til Århus i torsdags, og fra jeg forlod matriklen her og til jeg smed armene om Maj i det jyske, gik der fire timer. FIRE. 
  • Kom jeg hjem til Odense i går, og besluttede at gå hjem. Det gik fint, indtil jeg ville slå smutvej gennem skoven. Så fór jeg vild. Ligesom sidste gang jeg gik hjem. I det mindste var det lyst #skoveerpisseuhyggelige
  • Lever jeg i tiden et lidt kedeligt liv. 
  • Hænger jeg derfor også rigtig meget ud med min bedste ven; internettet. 
  • Lavede jeg derfor også fem pandekager i morges. Og spiste dem allesammen selv. På søndagsmåden.
  • Magter jeg ikke H&Ms portopriser. Overvejer at boykotte dem. Jeg sagde, overvejer. 
  • Har min hjernerystelse det bedre, men kræver stadigvæk minimum 10 timers søvn hver nat. 
  • Synes jeg virkelig, at fløjl kan være så flot. Altså på tøj, ikke på borde i jyske forsamlingshuse. 
  • Tror jeg ikke, at en nervøs velour ville gøre sig bedre på et sjællandsk eller fynsk forsamlingshusbord. 
  • Er jeg ikke cool med, at chokeren er tilbage. I ved, de der sorte, helt stramme halskæder i hulmønstret plastic, man havde til at sidde ved strubehovedet i 90'erne. 90'erne var et godt årti, men det betyder jo ikke, at vi ukritisk skal tage alt til os, vel. Choker-tingen var forfærdelig dengang - og det er den faktisk stadig.
  • Har jeg købt fire mumikopper. Da jeg stoppede som recptionist på Hotel Helvede, fik jeg en sovsekande i afskedsgave. Tanken var sød og tak for det. Men jeg spiser sovs to gange om året; om sommeren når min mor laver stegt flæsk og persillesovs og den 24/12, hvor jeg svøber min and i brun sovs. Og selv hvis jeg lavede sovs, ville jeg nok ikke putte det i en porcelænsbeholder. Men. Mumikopper sgu.
  • Tordner det lige nu, men det regner ikke. Hænger de ikke sammen?!
  • Kan det undre mig (læs: undrer det mig), hvor ofte jeg kan rydde op i mine ting, og stadigvæk smide ud. Altså, så mange kvadratmeter har jeg jo ikke og man skulle tro, at jeg efterhånden var i bund. Ja, det skulle man tro. 
  • Skal jeg have købt sådan en foldemadras til min altan, fordi jeg har ambitioner om kun at bruge den del af mit hjem til sommer. Og kom nu for helvede med den sommer.
  • Er det utroligt, hvor mange mommy-blogs jeg læser. Helt barnløs og uden håb om at ændre på det faktum. Men de er virkelig schjove. 
  • Har jeg spist fire appelsiner i dag. 
  • Har jeg til gengæld stadigvæk nattøj på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar