mandag den 9. maj 2016

Forresten vol. 23

  • Har de danske medier en overordentlig lemfældig tilgang til termen "breaking news". Alle nyheder er jo nye - det ligger faktisk temmelig eksplicit i ordet. Men jeg synes, de kaster om sig med "breaking"-termen, som jo kun burde bruges, når det er virkelig vildt. 
  • Nåede jeg aldrig at se Beyoncés Lemonade, inden den forsvandt ind i det hemmelige og dybe internet, som jeg ikke ved, hvordan man finder hen til. 
  • Er det i dag præcis 12 år og en uge siden, at jeg føjtede rundt i Aalborg på Blå Mandag iført nye cowboybukser, grå og lyserød top, hvid cardigan med en similibesat sommerfugl på ryggen og en græsgrøn denimjakke med en enkelt knap, der lignede en kæmpe diamant. Oh yes. 
  • Kan jeg slet ikke styre min begejstring over, at foråret er arriveret. Hvilket også er grunden til, at jeg lidt glemte, at jeg har en blog. Noget med nogle skub-op-is og læsning på terrassen. 
  • Hører jeg uforskammet meget Justin Bieber i tiden. 
  • Har jeg en åndssvagt dårlig balanceevne. For eksempel har jeg mere end svært ved at stå på et ben og selv når jeg står på dem begge to, er resultatet ikke imponerende. 
  • Vil jeg engang have en blå veloursofa. 
  • Er jeg p.t. i gang med at spise en banan, hvor skrællen ligesom er sprættet op. Fordi bananen er for stor? Indsæt penis-joke.
  • Drømte jeg natten til i går om tørshampoo. Jeg lever et meget spændende liv. 
  • Drømte jeg i nat, at Lars Mikkelsen og jeg kørte i en bus i hovedstaden, som kørte ned ad utroligt mange trapper. Lidt mere spændende. 
  • Er jeg ved at læse min venindes speciale. For et par måneder siden gjorde jeg det samme for en anden veninde. Og jeg er seriøst imponeret over, hvor kloge de er. Det er fandme sejt!
  • Er jeg i øvrigt en kende nervøs over det faktum, at jeg om et år selv er i gang med (forhåbentlig) at finpudse et speciale. Fuck me. Ikke, at jeg er typen, der tager sorgerne på forskud.
  • Er jeg til gengæld utrolig begejstret for tanken om, at jeg om et år og tre uger er færdiguddannet. Ikke, at jeg som sådan tæller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar