søndag den 29. maj 2016

Forresten vol. 24

  • Har jeg købt et cover til min telefon. Det kostede 8 kroner inklusive forsendelse. Motivet er Batman og tak Gud for eBay.
  • Brækker jeg mig udover min garderobe. Jeg vil have nyt tøj. Sommertøj. For at citere Sara på Champs-Elysees: Kjoler. Jeg mangler kjoler. Og underdele. Og overdele.
  • Har jeg brugt lidt for meget tid på at tænke over, om hanfisk er i besiddelse af det mandlige kønsorgan? Men seriøst, har de det? Altså når man tænker på den måde, fisk får unger/æg. På den anden side skal æggene vel befrugtes med noget. Jeg er i syv sind, folkens
  • Har jeg to vabler under mine fødder. Det gør sådan rimelig ondt. 
  • Har jeg fået en gratis cykelhjelm. OG jeg husker at bruge den. 
  • Elsker jeg virkelig "She Will Be Loved" af Maroon5. Husker, hvordan jeg hørte den på MTV i de spæde 00'ere. 
  • Sidder min storesøster i disse dage under et palmetræ på Mallorca. Den skiderik.
  • Håber jeg, hun nyder det, eftersom der er fucking september-tendenser herhjemme. Eller faktisk bare kronisk torden-lummert. 
  • Kan jeg binde snørebånd på højre fods sko meget hurtigere end på venstres.
  • Har jeg endnu engang haft en weekend, hvor jeg mest af alt har haft lyst til at drikke 18 gin og tonics. Og jeg har IGEN ikke haft nogen at feste med. Det er seriøst sørgeligt. Og cirka mit største problem med ikke længere at bo i Århus. 
  • Har jeg tænkt mig at holde fest i juli. Et forsinket Fynsk Forår. 
  • Gad jeg virkelig godt at have ansigtet fyldt med fregner. Synes det er det pæneste i hele verden. Men jeg må tage til takke med den fesne stribe, som jeg endnu ikke har på næseryggen, fordi sommeren har meldt afbud.  
  • Har jeg en ustyrlig trang til pandekager med smarties. Det er en undervurderet spise. Ligesom artiskok. Selvom de ikke skal på pandekager. Men på pizza til gengæld!
  • Taber jeg så meget hår i tiden, at jeg er bare en lille smule bange for, at jeg en dag vågner skaldet. 
  • Har jeg til min egen overraskelse kommet egen tidsplan i forkøbet. Hvilket betyder, at det jeg skulle have lavet i dag, lavede jeg allerede i går. Og i dag har jeg læst 200 sider i god bog, ryddet op, gjort rent og smækket en bolledej sammen. Og åbenbart tidsrejst 60 år tilbage i tiden. Dumdidum, What to do?
  •  Går det nok. Jeg har Bob Dylan, Warren Zevon og blå klovborg og rugbrød. Og et bedre humør end jeg har kunnet præstere i hele denne herrens måned. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar