tirsdag den 14. juni 2016

Forresten vol. 25

  • Har jeg tænkt på, om man kan få dagpenge, hvis man er bosat i Grønland? For hvis man kan det, tror jeg da nok, at jeg skrider nordpå, når hvis jeg kommer på de der dagpenge.
  • Kommer jeg altid til at skrive slasa i stedet for salsa på min computer. Og nu tænker du måske, at behovet for at skrive det ord ikke forekommer særlig tit - men faktisk jo. 
  • Er der Mars-is på tilbud i Bilka. Og jeg har købt en kasse. Okay, det er løgn. Jeg har købt to. 
  • Bløder mit hjerte virkelig over, at jeg hverken kan komme til Tinderbox, NorthSide eller Roskilde i år. Næste år tager jeg i den grad en festival tour de force!
  • Forstår jeg ikke det stilistiske greb i, at musikvideoen til "To Be With You" af Mr. Big midtvejs ændrer sig fra sort/hvid til farve.
  • Er Jerry McGuire en uhyrt overvurderet film.
  • Er jeg ikke fan af forkortelser. Jeg får tics, når folk skriver osv, ifm, og værst af alt: Kbh i stedet for København. Jeg har intet begreb om, hvorfor det er mig så stort et irritationsmoment, men det er det altså.  
  • Elsker jeg kiwi-frugt og har i dag for eksempel spist fem. 
  • Bryder jeg mig virkelig ikke om mango. Og blåbær. 
  • Har jeg planer om at se Evita. HVEM siger, at jeg ikke lever det vilde liv? I overhalingsbanen? Wup wup. Skub til taget. Sut den op fra slap. Eller noget. 
  • Finder jeg det utrolig problematisk, at den nyeste sæson af Orange Is The New Black lander på Netflix om tre dage. Hvilket er lige midt i min 8-døgnseksamen. For hvem gider redigere nyhedsindslag, når man kan se lesbisk sex i et dysfunktionelt fængsel?
  • Er det praktisk talt umuligt at opstøve en anstændig sort hverdagskjole, der ikke er i tarvelig bomuld.
  • Er det gået op for mig, at jeg nok bliver nødt til at grave de journalistlignende beklædningsdele frem fra dybden af mit skab. Der er ikke et overvældende udvalg. Jeg er ikke en blazer-type. 
  • Irriterer det mig helt åndssvagt, at der tæt på min bopæl ligger en grillbar, der hedder "Grill Corner". Den ligger overhovedet ikke på noget hjørne. 
  • Er det blevet virkelig koldt, og det er virkelig ikke i orden. På noget niveau. 
  • Startede min første eksamen i dag, og jeg tager det så roligt, at det faktisk gør mig en smule urolig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar