fredag den 1. juli 2016

Forresten vol. 26

  • Mangler jeg altid sandaler. Uanset hvor mange par jeg købte sidste år. Når sommeren er her, går jeg i fodtøjspanik. 
  • Er det jo så på den måde meget fint, at der ikke er nogen sommer. 
  • Kom postbuddet forbi i lørdags. Spurgte, hvem der var Isabella. Jeg meldte mig. "Hold da op", udbrød manden, da han så mig. Det var en pissefed følelse. 
  • Ville jeg ønske, at jeg kunne spille guitar. 
  • Har jeg netop pudset mit badeværelses-spejl for sjette gang. Det lille uhyre ville bare være fyldt med striber uanset, hvad jeg gjorde. Men nu. Nu skinner det. Stribeløst. 
  • Har jeg som belønning lige set Mamma Mia filmen. Og nej, Brosnan, Pierce Brosnan kan ikke synge. Men jeg havde lige brug for noget 70'er vibe og noget med de græske kyklader. Okay?
  • Har jeg også set DR-dokumentaren om Christopher. Manden virker helt utroligt sympatisk, og det irriterer mig helt ekstremt. Det virker bare ikke retfærdigt, at han ligesom både skal være pæn, succesfuld OG rar. 
  • Er jeg tydeligvis et småligt menneske.
  • Gik jeg i sidste uge en tur i regnvejret og mødte på min vej et dårdyr, dens to kid OG en hare. Jeg bor et meget idyllisk sted. 
  • Hvad fanden sker der for Brexit? Eneste positive er, at punden er faldet. Hvilket burde betyde billigt tøj på ASOS og ditto bøger på amazon. Der er ikke sket en skid. Ikke. I. Orden. 
  • Prøver jeg at finde ud af, om jeg kan bære en lyserød kjole. Enten bliver det flot, eller også går der Babe den kække gris i den. Jeg er i tvivl. 
  • Har jeg set det sidste afsnit af Orange Is The New Black. Skal nok lade være med at spoile noget for de af jer, der ikke er færdige. Men fuuuuuuuuuuuuuuuck man. Det bliver vildt. 
  • Flytter der to af kollegietyperne ud i dag. To jeg holder ret meget af. Jeg gør mit absolut bedste for ikke at tude uafbrudt, og det går helt vildt dårligt. 
  • Fucker jeg derfor i biografen med anden kollegietype i aften. Vi skal se "En mand der hedder Ove", og hvis filmen er bare halvt så god som bogen, skal det nok blive en helt ok aften alligevel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar