mandag den 8. august 2016

Forresten vol. 28

  • Dunvest. Hvem fanden går med dunvest?
  • #Skal #Folk #Holde #Op #Med #At #Skrive #Sådan #Her. #DetErIkkeSådanHashtagsFungerer
  • Har jeg lige købt et par cowboyder-bukser. Samme model som jeg har praktiseret de sidste fem år. Men farven. Farven bærer navnet Glory Days, hvilket jo altså også er titlen på en Springsteen sang. Det er fjollet, men sådan noget gør mig glad. 
  • Er der nogen, der gider forklare mig, hvorfor aperol spritz er blevet det nye sort? Jeg kan ikke begive mig ind i internettet uden at støde på det. Altså smarte typer på en lækker cafe/bar, der lige sidder med andre smarte typer og nyder en sådan østrisk-inspireret fætter. Hvad er det, det kan? Jeg er forvirret, og hvor er min thor øl? 
  • Er der en kvinde på mit gamle arbejde, der konsekvent kalder citationstegn for situationstegn. Og ikke med ironisk distance. "I ramme alvor".
  • Synes jeg, at HAY er latterligt overvurderet. Jeg synes virkelig, at det er kedeligt design. Og ikke underspillet, lækkert, skandinavisk. Næ. Bare helt vildt kedeligt. Og i fesne farver.
  • Kærestemateriale. Skal vi snakke om det ord? Det giver jo ingen mening. Det er jo altså ikke ét bestemt materiale, man er gjort af, der definerer ens kæreste-egnethed. Kommer vel af naturlige årsager an på, hvem man skal være kæreste til. Nogle vil have bomuld, nogle vil have fancy ægyptisk bomuld, nogle vil have silke, og andre sære typer vil have det der uld, der kradser.
  • Har jeg det vildeste girl crush på Alicia Vikander. 
  • Ved jeg ikke, hvad forskellen er på krebinetter og karbonader. 
  • Var min første artikel i avisen i går, og det føltes simpelthen så latterligt godt, at det godt kunne blive mit nye drug. 
  • Havde jeg i et par år glemt, at jeg kan lide Johnny Flynn. Nu er jeg så kommet i tanker om det og er blevet helt forelsket i ham all over again. 
  • Er det ingen hemmelighed, at jeg er en langsom starter. To år efter, at noget peaker hopper jeg med på bølgen. Således har jeg netop set første sæson af DR's Arvingerne. Fæ-no-me-nal!
  • Har jeg udskudt at vaske tøj i ti dage, og jeg tænker, at virkeligheden sgu nok snart indhenter mig. 
  • Ved jeg ikke helt hvorfor, men solbriller med farvet glas gør et eller andet ved mig. Og jeg kan ikke finde ud af, om det er glæde eller vrede. Formegentlig det sidste, fordi det jo er mig. 
  • Har O'Malley informeret mig om, at hvis jeg var en seriekarakter, ville jeg være Lorelai fra Gilmore Girls. Det skal nok passe. Hun er sådan lidt ufrivilligt sjov, fylder meget og er ret irriterende. Som det selvforherligende menneske jeg jo er, er jeg derfor begyndt forfra på netop den serie, mens jeg venter på, at sæson 2 af Arvingerne bliver smidt på dr.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar