mandag den 26. september 2016

Forresten vol. 30

  • Bliver jeg ret sur, når elcyklister overhaler mig. Jeg synes, de snyder. Så sidder man selv der på det orange lyn og producerer omtrent ligeså meget sved som Anja Andersen under et skænderi med en eller anden dommer, mens de er motoriseret. Det er pissefejhold. 
  • Bruger jeg lidt for meget tid på at tænke på, hvilken kjole man (læs: jeg) skal have på, når man (læs: jeg) fylder 26. Og måske når man (læs: jeg) frem til, at det mest forsvarlige ville være at købe en ny, selvom man (læs: jeg) har en del (læs: sygt mange) hængende (læs: presset ind) i skabet. 
  • Har jeg to tasker, der er gået i stykker - den ene mangler en dims, og den anden mangler en hank. Måske jeg skulle få gjort noget ved det. 
  • Er jeg lidt forelsket i Russell Brand. Han. Er. Sjov. 'nuff said. 
  • Er jeg mega forelsket i Ulrikke Falch på Instagram. Så meget, at jeg faktisk overvejer at oprette en konto. Kæft, hvor er hun bare fucking genial. 
  • Kalder min kusine mig Zabella, og det er jeg fuldstændig pjattet med.
  • Har jeg lidt ferie-blues. Jeg havde simpelthen den bedste tur til Wien og kunne alvorligt godt tænke mig lige at nappe en tur mere. Bare en lille en. Spise en falafel, få 34 grineflip, danse en Justin Bieber dans, sådan noget. 
  • Hjælper det gevaldigt, at jeg skal til Berlin til foråret. Skal muligvis også til London. Jeg er et forkælet fuckhoved. 
  • Har jeg på uforklarlig vis mistet min ringeklokke på min cykel, og jeg er på den måde blevet gjort opmærksom på, hvor aggressiv en cyklist, jeg er. 
  • Er jeg derfor begyndt at råbe af folk i stedet for. Det har en udmærket effekt. 
  • Har jeg inviteret mine bedste bonkammerater til fødselsdagsfest. Uden røde pølser og appelsinvand, men med øller og hvad der sikkert ender med pizza. Forudsat at førnævnte bonkammerater siger ja tak til at komme. Ellers bliver det et noget mere ynkeligt scenarie af mig alene med festhat på. 
  • Hader jeg alt, der har med pantflasker at gøre. De fylder ad helvede til, jeg glemmer altid at tage dem med mig, når jeg skal handle. Og når jeg så endelig husker det, glemmer jeg at aflevere kuponen ved kassen.
  • Blev jeg simpelthen så arrig i weekenden, da en midaldrende mandsperson meddelte mig, at jeg politisk ville være klogere, når jeg er 35. HVAD er det for en arrogant og nedladende holdning at have?! Så det fortalte jeg ham. Og gjorde derved stemningen en smule akavet. 
  • Drømte jeg i nat, at jeg var best man til brylluppet hos en af de post-pubertære drenge, jeg bor med. Og hans meget sure kæreste/kone. Det er helt forfejlet - det er jo Nicklas' bryllup, jeg engang skal være best man til. Når han engang skal giftes, altså. 
  • Har jeg det forfærdeligt med, at jeg nu er halvvejs i min praktik. Jeg vil ikke væk. Vil blive. For evigt. Overvejer at lænke mig fast til skrivebordet. Ikke i en poetisk overdrivelse, men sådan helt alvorligt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar