søndag den 16. oktober 2016

Forresten vol. 31

  • Er en mops cirka den grimmeste hund, jeg kan forestille mig. 
  • Tænker jeg mig selv som en type, der er ligeglad med, om det er manden eller kvinden, der skriver først. I teorien. Ik' os'?
  • Startede jeg med noget Bob Dylan på YouTube, og den er nu loopet til Paul Anka.
  • Hedder Lorelai og Rorys hund i Gilmore Girls Paul Anka.
  • Er jeg ved at gense Gilmore Girls.
  • Elsker jeg virkelig Gilmore Girls. 
  • Vil jeg rigtig gerne have en hund. Faktisk er jeg decideret hundeskruk. Jeg tror ikke, den skal hedde Paul Anka. Men måske Bruce. Som i Springsteen. Eller måske skal den bare hedde Jytte. Eller Gilbert. 
  • Er jeg nu begyndt at tælle ned til min fødselsdag. Fordi, selvom jeg bliver ældre, bliver jeg bare aldrig ældre.
  • Ved jeg ikke hvorfor, men jeg elsker ABBAs musikvideoer. I særdeleshed videoen til Mamma Mia. Den der zooming på deres munde, jeg elsker det. Jeg aner ikke hvorfor, måske fordi jeg første gang så den som barn eller måske bare fordi jeg er et meget simpelt menneske. 
  • Giver det ingen mening, at reklamer altid viser både menstruationsblod og tis som værende blåt. Hvorfor dog?
  • Bruger jeg uhensigtsmæssigt meget tid på at scrolle Netflix igennem for tidsfordriv. For at ende på Gilmore Girls.
  • Tror jeg, jeg bliver nødt til at investere i et par nye vinterstøvler i år. Og jeg vil ikke. Jeg elsker dem, jeg har. Det er meget sjældent, at jeg finder sko, som bare sidder perfekt, så jeg er ikke klar til at sige farvel. Omvendt kan jeg godt fornemme, at det er et spørgsmål om tid, før de falder fuldstændig fra hinanden, og så giver det jo egentlig lidt sig selv. 
  • Hvis jeg kunne få en anden stemme, ville jeg have Tina Dickows. 
  • Drømte jeg i nat, at jeg tabte alt mit hår, og jeg kan godt afsløre, at jeg ikke har hverken ansigtet eller modet til at være skaldet. 
  • Må klovne-skræmmer-civile-trenden egentlig gerne skride. 
  • Burde jeg i alarmerende høj grad købe en ny sports-bh, men jeg vil så meget hellere bruge pengene på gin og tonics, kjoler, støvler, jakker. Jeg vil sågar hellere købe nyt sengetøj end ny sports-bh. Det er kedelige penge. Ligesom at købe rullegardiner og strømpebukser. 
  • Gider jeg ikke at være en fattig studerende længere. Eller studerende for den sags skyld. Velhavende (eller bare over fattigdomsgrænsen) arbejder, til gengæld - kom frisk, kom glad. 
  • Har min storesøster just informeret mig om planen for juleaften. Hun er således fint synkroniseret med supermarkederne. Og i den grad storesøsteren i forholdet. 
  • Må jeg indrømme, at det er ret fedt, at sneboldene er tilbage på hylderne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar