søndag den 20. november 2016

I ugens løb:


  • Har jeg produceret en artikel om dagen. 
  • Har jeg haft mere jetlag, end jeg umiddelbart havde kalkuleret med. 
  • Har jeg skåret et stort stykke af bunden på min storetå op, fordi der lå glasskår i min brusekabine. Og jeg skal virkelig ikke kunne sige hvorfor. 
  • Er jeg blevet voksen. Jeg har forberedt mine tømmermænd. Jeg købte i fredags både frysepizza og chips.
  • Og det har jeg fordi, jeg i går var til julefrokost med avisen. Det ér altså sjovt at se midaldrende mennesker feste. 
  • Har jeg igen fundet ud af, men ikke håndhævet, at jeg ikke kan tåle snaps. 
  • Har jeg netop set på min snapchat, at en tidligere studieveninde lige har født et menneske. Et drengemenneske. Den information fik jeg på omtrent samme tid som jeg tabte en sur creme og løg chips ned i mine bryster. Så deeeet. 
  • Kunne jeg godt finde på snart at gå i seng. For jeg kom i seng klokken seks, og jeg skal på det der arbejde i morgen. 

2 kommentarer:

  1. At have forberedt sin tømmermændsfeast er bare for fedt.

    - A

    SvarSlet
  2. Ja, det er det altså! Jeg var også helt stolt af mig selv ;)

    SvarSlet