søndag den 18. december 2016

En uploadet opgave

Yes, ladies and gents. Den er uploadet, den er afleveret, den er ude af verden. I teorien. For jeg har simpelthen så umådeligt svært ved at lade den ligge. Jeg har læst den, jeg har tjekket den, jeg har genlæst den, jeg har dobbelttjekket. Den er, som den er. Den er, som den skal være. Og alligevel er skuldrene ikke helt sænkede, maven er ikke helt rolig. Jeg er bange for, at jeg har glemt noget. Det er der intet sindsoprivende i, sådan har jeg det altid, når jeg afleverer eksamen. En stædig frygt for, at noget ikke er i orden. At jeg har glemt noget indlysende, såsom litteraturliste, problemformulering. Eller analyse. Jeg har tjekket, alle tre komponenter er der, sammen med resten af opgaven. Men forløsningen er her ikke. Jeg ville ønske, at jeg syntes, det var den fedeste følelse ever at uploade. Men den er flad, som en fesen danskvand med for lidt sprudel. Øv. De næste par timer kommer den til at rumstere i baghovedet, og det er okay. Nu har jeg fri, hvilket passer mig godt, fordi jeg har et hoved fyldt med snot. Fordi netflix og te. Vil dog lige i parentes bemærke, at dette er min sidste ordinære eksamen. Og med sidste mener jeg virkelig SIDSTE. Nu venter blot specialet. Indsæt passende soundtrack. For eksempel temaet fra Dødens Gab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar