lørdag den 17. december 2016

Forresten vol. 33

  • Har jeg for første gang i et år taget min badeværelsesrist af for at fjerne hår fra afløbet. Ad, ad, AD!
  • Var det så ulækkert, at der nok går endnu et år, før jeg gør det. Tænker ikke, at det er den smarteste taktik. 
  • Har jeg været nødt til at erkende, at mine vinterstøvler ikke kan mere. Inderforet er så smadret, at det ligger ujævnt i sålen, så det faktisk gør ondt at gå i dem.
  • Har jeg derfor brugt 900 kroner på et par nye. Og de er fine og forede. Men for satan, 900 kroner. Av, av. 
  • Hader jeg de hjemmesider, der som en skæg december-gimmick, får todimensionel sne til at falde ned. 
  • Bytter jeg meget ofte rundt på serpentin og terpentin. Det plejer at gå ubemærket hen, men fra midten af december bliver jeg udfordret. 
  • Forstår jeg ikke hvidløgspresseren som værktøj. Den er grim, den er upraktisk, den er et helvede at gøre rent. 
  • Har jeg i dag kaldt Linkin Park for LinkedIn Park #JegErEnNørd #OgDetErIkkeSærligSjovt
  • Kan jeg simpelthen ikke komme mig over, hvor voksent det lyder, at jeg skal skrive speciale lige om lidt. What?!
  • Er der langt om længe lys for enden af eksamens-kloakken. Jeg er næsten færdig. Næsten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar