onsdag den 7. december 2016

På falderebet

Jeg når det lige akkurat. Var faktisk på vej i seng, men kom så pludselig i tanker om mit blogløfte. Så hvad er der egentlig at berette fra i dag? Jo, jeg har modtaget de vinterstøvler, som jeg har købt. Det er kærlighed ved første blik. De er læderbeklædt udenpå og med falsk, men varm, pels indeni. Æstetisk er de muligvis ikke den største drøm, men inden for vinterstøvlerammen går de absolut an. Så har jeg haft rutinemæssigt besøg af brandvæsenet, hvilket resulterede i en rigtig akavet stripper-joke. Jeg har bagt mit livs første gulerodskage, og det er jeg  eddermame god til. Jeg har været forbi avisen, og det var vidunderligt! Jeg har afholdt min første fokusgruppe, hvilket gik helt vildt godt, og mine skuldre sidder 16 centimeter lavere end i går. Jeg har spist suppe med skønne Sara. Jeg har forsøgt at trøste rumbo, som er ulykkeligt forelsket men med minimal succes, fordi den eneste løsning på sådan noget er tidens heling. Jeg har pakket min faders 60-års fødselsdagsgave ind, jeg har børstet tænder, og nu går jeg i seng. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar