fredag den 27. januar 2017

Forresten vol. 34

  • Har jeg sgu da glemt at fortælle, at jeg tager til Cuba på onsdag.  Jeg er et forkælet røvhul. Et forkælet røvhul, der virkelig glæder sig!
  • Ved jeg virkelig ikke, hvordan jeg har kunnet glemme at blære mig med det.
  • Er mit største problem (bortset fra, at jeg skal skrive speciale og ikke ved, hvordan man gør), hvor mange bikinier og hvilke bøger, jeg skal pakke.
  • Ved jeg som sagt godt, at jeg er et røvhul. 
  • Har jeg dræbt min plante.
  • Har jeg købt en ny plante, og det er en virkelig fin plante. 
  • Flirter jeg meget aggressivt med tanken om at få en næsepiercing. Igen. Min familie er umiddelbart på nej-holdet, mens de fleste af mine venner har ja-hatten på. 
  • Har jeg desværre læst mig til (damn you Google), at en septum piercing er en af de mest smertefulde piercinger. Som i overhovedet. 
  • Synes jeg virkelig, at det er pænt, og jeg synes, at de der falske ringe er mega meget snyd. Ikke at nogen ville kunne se forskellen, men jeg synes, det er fesent.
  • Skal jeg nok holde op med at snakke mere om næsepiercinger nu. 
  • Er der for få Rema 1000 butikker i Odense. 
  • Har jeg aldrig set musicalen Rent, men til gengæld hørt Seasons of Love omtrent 25 gange i dag.
  • Har jeg i dag spist tre osteboller fra Lidl, og ville ønske, at jeg havde købt flere. De smager uforskammet godt. 
  • Er jeg i gang med at lave et forsvar til min eksamen. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal juble eller hyle, så tror bare, jeg undertrykker begge dele. 
  • Kommer O'Malley forbi i dag. Det er sidste gang, jeg ser hende, inden hun flytter til Colombia. Det kan jeg ikke rigtigt overskue. 

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det dog dejligt for dig med sådan en rejse!
    God fornøjelse.

    - K

    SvarSlet